חיפוש עסקים
הצגת חיפוש

בית מאפה יצרני

Id: 4240
תמצית ניתוח אסטרטגי החברה הינה בבעלות פרטית ופועלת בתחום מוצרי הצריכה של מאפים   משנת 1975 ,  בבאר שבע  ההתמחות הינה  בתחום הלחמים ובעיקר במאפים של באגטים , לחמניות  עוגות ועוגיות מיוחדים . בחברה עובדים היום כ- 30 עובדים 7 מתוכם עובדים בתחום ההפצה ל כ 40 לקוחות גדולים ברחבי העיר ומספקים להם פעמיים ביום את המאפים. שאר העובדים עובדים במאפיה בלוגיסטיקה ביצור כ"א והנהלת חשבונות . תמהיל המוצרים החברה עוסקת כאמור בשיווק ומכירה של לחמים , באגטים ,פיתות ועוגיות. ובסווג בתי מאפה  נקרא בית מאפה יצרני שהינו ייחודי בגלל המתכונים המיוחדים שעברו מהדור של האבא. המוצרים הנמכרים ביותר: לחמים, באגטים לחמניות לחם בית  מאפים מתוקים, בורקסים, עוגות ומוצרים עונתיים (סופגניות, * אוזני המן) לחברה יש 3 קווי הפצה כאשר בחלוקה מגיעים אליהם בין פעמיים ל שלוש ביום . לקוחות החברה הינם – חברות  , אולמות אירועים גדולים , מינימרקטים שכונתיים, ועוד יתרון תחרותי לחברה יתרון תחרותי מובהק כל המוצרים וכל הפעילות העסקית של החברה הינה בייחודיות המוצרים שהיא מוכרת  ונחשבים ללחמים הכי טעימים באזור הדרום . פוטנציאל צמיחה החברה כיום פועלת רק באזור באר שבע ומפיצה את מוצריה רק ל כ 40 נק' מכירה ואינה רוצה להתרחב . הפוטנציאל גדול מאוד בכניסה  לעוד נק מכירה כגון רשתות קמעונאיות  גדולות , ועוד נק' מכירה גדולות והרחבת קווי ההפצה  . פתיחת סניפים כזכיינים  ברחבי הארץ עם המותג מדנית ישראל היא הצרכנית הגדולה של לחמים, העובדות בשטח מדברות על גידול של 10% בכל שנה,  
אזור/י העסק:
אזור דרום (באר שבע, ישובי הנגב) |
סוג עסק:
מסחר קמעונאי |
מחיר: 17,000,000.00 ₪
נכסים דיגיטליים:
דף פייסבוק עסקי | אתר אינטרנט | קבוצת פייסבוק |
תיאור העסק:
תמצית ניתוח אסטרטגי החברה הינה בבעלות פרטית ופועלת בתחום מוצרי הצריכה של מאפים   משנת 1975 ,  בבאר שבע  ההתמחות הינה  בתחום הלחמים ובעיקר במאפים של באגטים , לחמניות  עוגות ועוגיות מיוחדים . בחברה עובדים היום כ- 30 עובדים 7 מתוכם עובדים בתחום ההפצה ל כ 40 לקוחות גדולים ברחבי העיר ומספקים להם פעמיים ביום את המאפים. שאר העובדים עובדים במאפיה בלוגיסטיקה ביצור כ"א והנהלת חשבונות . תמהיל המוצרים החברה עוסקת כאמור בשיווק ומכירה של לחמים , באגטים ,פיתות ועוגיות. ובסווג בתי מאפה  נקרא בית מאפה יצרני שהינו ייחודי בגלל המתכונים המיוחדים שעברו מהדור של האבא. המוצרים הנמכרים ביותר: לחמים, באגטים לחמניות לחם בית  מאפים מתוקים, בורקסים, עוגות ומוצרים עונתיים (סופגניות, * אוזני המן) לחברה יש 3 קווי הפצה כאשר בחלוקה מגיעים אליהם בין פעמיים ל שלוש ביום . לקוחות החברה הינם – חברות  , אולמות אירועים גדולים , מינימרקטים שכונתיים, ועוד יתרון תחרותי לחברה יתרון תחרותי מובהק כל המוצרים וכל הפעילות העסקית של החברה הינה בייחודיות המוצרים שהיא מוכרת  ונחשבים ללחמים הכי טעימים באזור הדרום . פוטנציאל צמיחה החברה כיום פועלת רק באזור באר שבע ומפיצה את מוצריה רק ל כ 40 נק' מכירה ואינה רוצה להתרחב . הפוטנציאל גדול מאוד בכניסה  לעוד נק מכירה כגון רשתות קמעונאיות  גדולות , ועוד נק' מכירה גדולות והרחבת קווי ההפצה  . פתיחת סניפים כזכיינים  ברחבי הארץ עם המותג מדנית ישראל היא הצרכנית הגדולה של לחמים, העובדות בשטח מדברות על גידול של 10% בכל שנה,  
 
 
 
 
בקשתך בביצוע....
כותרת
תוכן