תמצית ניתוח אסטרטגי החברה הינה בבעלות פרטית ופועלת בתחום מוצרי הצריכה של מאפים משנת 1975 , בבאר שבע ההתמחות הינה בתחום הלחמים ובעיקר במאפים של באגטים , לחמניות עוגות ועוגיות מיוחדים . בחברה עובדים היום כ- 30 עובדים 7 מתוכם עובדים בתחום ההפצה ל כ 40 לקוחות גדולים ברחבי העיר ומספקים להם פעמיים ביום את המאפים. שאר העובדים עובדים במאפיה בלוגיסטיקה ביצור כ"א והנהלת חשבונות . תמהיל המוצרים החברה עוסקת כאמור בשיווק ומכירה של לחמים , באגטים ,פיתות ועוגיות. ובסווג בתי מאפה נקרא בית מאפה יצרני שהינו ייחודי בגלל המתכונים המיוחדים שעברו מהדור של האבא. המוצרים הנמכרים ביותר: לחמים, באגטים לחמניות לחם בית מאפים מתוקים, בורקסים, עוגות ומוצרים עונתיים (סופגניות, * אוזני המן) לחברה יש 3 קווי הפצה כאשר בחלוקה מגיעים אליהם בין פעמיים ל שלוש ביום . לקוחות החברה הינם – חברות , אולמות אירועים גדולים , מינימרקטים שכונתיים, ועוד יתרון תחרותי לחברה יתרון תחרותי מובהק כל המוצרים וכל הפעילות העסקית של החברה הינה בייחודיות המוצרים שהיא מוכרת ונחשבים ללחמים הכי טעימים באזור הדרום . פוטנציאל צמיחה החברה כיום פועלת רק באזור באר שבע ומפיצה את מוצריה רק ל כ 40 נק' מכירה ואינה רוצה להתרחב . הפוטנציאל גדול מאוד בכניסה לעוד נק מכירה כגון רשתות קמעונאיות גדולות , ועוד נק' מכירה גדולות והרחבת קווי ההפצה . פתיחת סניפים כזכיינים ברחבי הארץ עם המותג מדנית ישראל היא הצרכנית הגדולה של לחמים, העובדות בשטח מדברות על גידול של 10% בכל שנה,
אזור/י העסק:
אזור דרום (באר שבע, ישובי הנגב) |
סוג עסק:
מסחר קמעונאי |
מחיר: 17,000,000.00 ₪
כתובת:
עיר:
באר שבע
מספר בעלים:
2
מספר עובדים:
30
שנות ותק:
40
מחזור בשנה האחרונה:
16,000,000.00 ₪
מחזור חודשי ממוצע:
1,330,000.00 ₪
רווח גולמי שנה אחרונה:
53
רווח חודשי גולמי ממוצע:
50
רווח נקי שנה אחרונה:
4,500,000.00 ₪
רווח נקי חודשי ממוצע:
400,000.00 ₪
בעלים עובד בעסק:
כן
משכורת בעלים חודשית:
30,000.00 ₪
שטח העסק - מ"ר:
650
עלות השכירות החודשית:
0.00 ₪
תקופת השכירות קדימה:
0.00
עלות דמי ניהול חודשיים:
0.00 ₪
עלות ארנונה חודשית:
0.00 ₪
שווי ציוד העסק:
15,000,000.00 ₪
שווי מלאי ממוצע בעסק:
0.00 ₪
שווי זיכיון:
0.00 ₪
כמות לקוחות רשומים:
0
תקציב פרסום חודשי ממוצע:
0.00 ₪
נכסים דיגיטליים:
דף פייסבוק עסקי | אתר אינטרנט | קבוצת פייסבוק |
תיאור העסק:
תמצית ניתוח אסטרטגי החברה הינה בבעלות פרטית ופועלת בתחום מוצרי הצריכה של מאפים משנת 1975 , בבאר שבע ההתמחות הינה בתחום הלחמים ובעיקר במאפים של באגטים , לחמניות עוגות ועוגיות מיוחדים . בחברה עובדים היום כ- 30 עובדים 7 מתוכם עובדים בתחום ההפצה ל כ 40 לקוחות גדולים ברחבי העיר ומספקים להם פעמיים ביום את המאפים. שאר העובדים עובדים במאפיה בלוגיסטיקה ביצור כ"א והנהלת חשבונות . תמהיל המוצרים החברה עוסקת כאמור בשיווק ומכירה של לחמים , באגטים ,פיתות ועוגיות. ובסווג בתי מאפה נקרא בית מאפה יצרני שהינו ייחודי בגלל המתכונים המיוחדים שעברו מהדור של האבא. המוצרים הנמכרים ביותר: לחמים, באגטים לחמניות לחם בית מאפים מתוקים, בורקסים, עוגות ומוצרים עונתיים (סופגניות, * אוזני המן) לחברה יש 3 קווי הפצה כאשר בחלוקה מגיעים אליהם בין פעמיים ל שלוש ביום . לקוחות החברה הינם – חברות , אולמות אירועים גדולים , מינימרקטים שכונתיים, ועוד יתרון תחרותי לחברה יתרון תחרותי מובהק כל המוצרים וכל הפעילות העסקית של החברה הינה בייחודיות המוצרים שהיא מוכרת ונחשבים ללחמים הכי טעימים באזור הדרום . פוטנציאל צמיחה החברה כיום פועלת רק באזור באר שבע ומפיצה את מוצריה רק ל כ 40 נק' מכירה ואינה רוצה להתרחב . הפוטנציאל גדול מאוד בכניסה לעוד נק מכירה כגון רשתות קמעונאיות גדולות , ועוד נק' מכירה גדולות והרחבת קווי ההפצה . פתיחת סניפים כזכיינים ברחבי הארץ עם המותג מדנית ישראל היא הצרכנית הגדולה של לחמים, העובדות בשטח מדברות על גידול של 10% בכל שנה,